Subject: Maksetaotluse perioodil 01.04.2024-15.04.2024
From: "Merily Allak" <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", "Katarina Tamm"
Date: Tue, 16 Apr 2024 09:00:05 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tulenevalt OÜ HUGO ja Justiitsministeeriumi vahel sõlmitud Toetuse 
kasutamise lepingust nr 4-7/38 esitame maksetaotluse perioodil 01.04.2024- 
15.04.2024 osutatud õigusabiteenuse kohta summas  21 251,79 eur.
Aprilli esimeses pooles osutati õigusabiteenust  553 h.

Täpsustan, et märtsis 2024 oli õigusabiteenuse osutamise maksumuse osakaal 
Justiitsministeerium 84% ning kliendid 16%, aprilli esimese poole 
Justiitsministeeriumi osa arvutamiseks aluseks on 84%.

  553 x 45,75 x 0,84% =  21 251,79 eur

Leping 4-7/38

66 816

Õigusnõustamisteenus (kliendi osa märtsis

 10 690

            Märtsis tasus tasus JUM arvetest

84%

Lugupidamisega -- 
-- 

  <https://hugo.legal/imgs/HUGO_legal.png>

Merily AllakBüroojuhataja
(+372) 6880 [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
 <https://hugo.legal/>
 <https://facebook.com/hugolegalai>
 <https://instagram.com/hugolegalai>

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning kaitstud.